Služby Per Partes jsou organizovány do oblastí informatika, strategie, projekty, procesy a smlouvy

Oblast Kompetence Aplikace standardů a metod
informatika
řízení informací a znalostí
  • Návrh architektur informačních systémů
  • Systém řízení IT v organizaci (IT Governance)
  • Informatické procesy a jejich zralosti
  • Školení IT Governance
TOGAF, ISACA COBIT, ITIL (ISO 20000), SEI CMMI, ISO 12207, ISO 27001
strategie
strategie metodou Balanced Scorecards
  • Tvorba a aktualizace Business strategií a informačních strategií metodou Balanced Scorecard
  • Formování strategických programů
  • Řízení strategických rizik
  • Investiční management a výpočet návratnosti investic do ICT
  • Školení Balanced Scorecard
Balanced Scorecard (BSC), LogFrame, SWOT, Strategic Risk Management, Cost Benefit Analysis (TCO, TVO, ROI, IRR)
projekty
projekty s vazbou na informatiku
  • Systémová integrace a koordinace projektových portfolií
  • Řízení programů a projektů.
  • Řízení kvality a rizik na projektech, technický dozor investora (TDI)
  • Krizové řízení projektu, vyvedení projektu z krize
  • Audit a diagnostika zdraví projektu (health check)
  • Zavádění metodik projektového řízení vč. zavedení projektové kanceláře
  • Školení projektového managementu
PMI PM BoK, IPMA ICB, OGC PRINCE2, ISO 10006, Project Cycle management Aid Delivery Methods (EC)
procesy
procesní analýzy a optimalizace
  • Analýza, modelování a optimalizace podnikových procesů
  • Procesní mapy pro ISO 9001
  • Znalostně - intenzivní procesy v organizaci
  • Procesní pojetí managementu projektů
  • Servisní procesy
BPMN, IDEF3, UML,
ISO 9001/ 9004, ISO 10006, ITIL (ISO 20000), ISO 10014, Det Norske Veritas IQRS
smlouvy
smluvně-znalecká podpora
  • Vedení výběrových řízení vč. veřejných zakázek
  • Návrh smluv na implementaci (o dílo), na poskytování služeb (inominátní), koupi HW (kupní) a poskytnutí práv užití (licenční), návrh kombinovaných smluv
  • Řízení smluvních rizik.
  • Řešení smluvních sporů s dohodou o narovnání.
  • Předání a převzetí plnění (oponentura a akceptace).
Občanský zákoník, ITIL (SLA), postup soudního znalce